Sociaal leren

2025-01-16 12:07:39

Gepost in: Auteur:

{title}depósito 3 euros casino Maar in beide vormen gaat de gokker er van uit dat hij betere inschattingen kan maken dan de andere betrokkenen.Om deze berekening te maken, moet een speler zijn kans om te winnen redelijk nauwkeurig kunnen inschatten."(Vereist)" geeft vereiste velden aanplay blackjack live online free Als uw vermoedens verkeerd zijn, zult u verliezen. Dat verschil van 10 procent is jouw voordeel. 26 juli 2021 Roulette Welk casinospel is beter; gokkast of roulette 14 juni 2021 Schrroulette online forum

betamo casino promo code

black jack insta Een van de belangrijkste statistieken bij poker is de relatie tussen de winkans van de speler en de potkansen. Als uw vermoedens verkeerd zijn, zult u verliezen. Mensen gingen u voor!Risico inschatting bij PokerHet nauwkeurig inschatten van kansen is cruciaal om te winnen bij poker. Mensen gingen u voor! maar om daar dieper op in te gaan is nog een beetje te vroeg.wildz casino deutschland

50 free spins no deposit 2022 uk

online roulette ohne geld Pot odds zijn de verhouding tussen de grootte van de pot en de grootte van de inzet die nodig is om in de pot te blijven. Als uw vermoedens verkeerd zijn, zult u verliezen.Risico inschatting bij gokkenLaten we ons allereerst eens richten op het gokken.casino bonus hard rock maar om daar dieper op in te gaan is nog een beetje te vroeg.nl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet!Maar risico-informatie heeft veel meer toepassingen dan alleen gokken.karamba casino konto loschen

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >