Sociaal leren

2024-10-13 06:53:56

Gepost in: Auteur:

{title}the best casino online uk Het Re-Drop symbool veroorzaakt een nieuwe Prize Drop waardoor er nog hogere prijzen mogelijk zijn. Deze multiplier is van toepasiing op alle zichtbare waardes en is tussen de 2x en 10x. Als je graag Craps Live wilt spelen, volg dan onderstaande stappen.betrouwbare online casino roulette Home ›Spellen ›Live casino ›Craps Live Hoe speel je Craps Live? Selecteer je inzet Onderin beeld staan fiches met verschillende waardes. xanadu casino las vegas1.leovegas casino review canada

unibet casino trustpilot

betiton casino erfahrungen Op 7 juni 2021 zal het spel beschikbaar zijn bij meerdere online casino’sWat is de RTP van het spel.Re-DropNog spanneder wordt het als de Re-Drop verschijnt. Iedereen jaagt op zijn eigen schat. Ze komen met een super origineel en leuk spel. Kies de inzet waarmee je wilt spelen.Is het spel een online gokkast?online gokken tips

one casino christmas

roulette casino tafel Dit is zo'n beetje het enige casino spel dat nog geen goede online live versie had. Erkunnen in 1 spel maximaal 10 Re-Drops verschijnen. Bonusprijzen verschijnen bovenaan de muur.online gokspel Deze zorgt voor opwaardering van de waarde van de stenen. Het spel zit een beetje ixanadu casino las vegasn tussen het spelen van een gokkast en het meedoen aan een game show. Het spel zit een beetje ixanadu casino las vegasn tussen het spelen van een gokkast en het meedoen aan een game show.roulette casino jeu en ligne

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >