Sociaal leren

2024-12-09 18:37:24

Gepost in: Auteur:

{title}holland casino utrecht spellen Deze zie je direct wanneer je de website van TOTO opent.3.totbest online casino uk no deposit Er worden typische Nederlandse wedstrijden aangeboden, maar je ziet ook de populaire wedstrijden staan. TOTO wil grawithdraw loyal casinoag zeker weten dat jij 18 jaar of ouder bent. Het is hierbij belangrijk dat je de wedstrijd meekijktwithdraw loyal casino, anders weet je natuurlijk niet hoe het ervoor staat.bronze casino withdrawal time

dragon quest 8 casino rewards

texas holdem poker online kostenlos ohne anmeldung Maar… TOTO biedt deze aan in het Nederlands! Klik daarna op “Volgende stap“.4. Deze spellen kun je herkennen aan het woord “TOTO” vooraan de titel, maar ook aan het logo van TOTO rechts bovenin het spel. Je vindt hier onder andere Megaways, Cascading Slots, Cluster Pays en nog andere types. In deze e-mail moet je jouw mailadres bevestigen door op de knop “E-mail bevestigen” te klikken.holland casino favorites card verlengen

5 euro min deposit casino

roulette online strategie Je plaatst dus niet voorafgaand aan de wedstrijd een inzet, maar tijdens de wedstrijd. Daarnaast worden jouw adresgegevens opgevraagd, zoals je postcode en huisnummer en woonplaats. Pas ze aan indien nodig.sugar creek casino concerts Klik daarna op “Registreren“. Er wordt onder andere gevraagd naar je naam, geboortedatum, geboorteplaats, etc. TOTO Live Casino lobby – ExclusiefMaar naast deze exclusieve spellen van TOTO zelf, biedt TOTO ook gewoon de live casino spellen van Evolution aan zoals je ze kent.poker texas holdem online

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >