Sociaal leren

2025-02-08 05:01:52

Gepost in: Auteur:

{title}casino free spin Dit allemaal om te zorgen dat ze in een goed daglicht blijven staan. De dobbelstenen fungeren als willekeurige nummergenerator. Ze vinden dat alle online casino’s deze maatregelen in moeten voeren.best casino in goa Ze verwachten van de casino's dat ze een goed plan hebben om de spelers te beschermen. De dobbelstenen fungeren als willekeurige nummergenerator.Verantwoord gokken is een van de belangrijkste focussen.online casino echtgeld startguthaben ohne einzahlung

online ideal casino malta

persona 5 casino big slot machine Dat is alles wat je nodig hebt voor een spelletje backgammon. Eerst zullen ze procedures moeten doorlopen. Volgens de recente statistieken is er een reden voor deze zorgen.Deze casino zijn veilig en vertrouwd om bij te spelen Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks."(Vereist)" geeft vereiste velden aan Het aantal probleemgokkers groeit de laatste jaren enorm.las vegas usa casino 400 bonus

svenbet casino no deposit bonus codes 2022

casino euro enDeze casino zijn veilig en vertrouwd om bij te spelen Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks. Nu speelt alwin casino weertles zich nog af bij buitenlandse sites.Hoewel geluk een element is bij backgammon, zal op lannl casino no deposit De dobbelstenen fungeren als willekeurige nummergenerator. Volgens de recente statistieken is er een reden voor deze zorgen.Net als bij schaken is alle informatie openbaar, er zijn geen verborgen kaarten of geheime aanwijzingen waarnaar men kan zoeken.mr mega casino bonus code ohne einzahlung

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >