Sociaal leren

2025-04-23 10:42:49

Gepost in: Auteur:

{title}jack s casino eigenaarChina kent ook een scala aan gokvormen, zoals bijvoorbeeld loterijen, sportmarkten en gokkasten."(Vereist)" geeft vereiste velden aan Hierbij aangenomen dat deze staten opereren volgens elk hun eigen unieke systeem van bestuur en rechtsstaat.new online casino in nj Het simpele systeem op deze pagina geeft je echter de kans om sommige sessies te winnen.284. Met uitzondering van China zijn de meeste landen zonder casino's overwegend moslimlanden.voetbal site gokken

las vegas casinos offnen

wedden op paarden nederland Immers, wie wil er nu niet gokken van wereldklasse aan zijn vakantie in Rio de Janeiro toevoegen? Veel gokspellen zijn immers ook in Azië bedacht en worden inmiddels wereldwijd gespeeld."(Vereist)" geeft vereiste velden aan Hierdoor komen gokkers ook met busladingen vol het casino binnen in de hoop om wat te winnen. Daarentegen zijn sommige vormen van wedden wel illegaal, zoals poker, verschillende casinospellen en sportweddenschappen.284.live goksites

gala bingo online casinos uk

casino mr greenDoor de o Als je zestig handen met een inzet van €10 speelt, dan riskeer je €600. Veel gokspellen zijn immers ook in Azië bedacht en worden inmiddels wereldwijd gespeeld.slot online casino for free Het is duidelijk dat China een belangrijke aanvoermarkt is voor andere Aziatische jurisdicties. Hierbij kun je denken aan landen als Macau, de Filipijnen en Zuid-Korea. Daarentegen zijn sommige vormen van wedden wel illegaal, zoals poker, verschillende casinospellen en sportweddenschappen.hollandse goksites

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >