Sociaal leren

2025-05-20 21:11:43

Gepost in: Auteur:

{title}spin gratis pulsa Nee, dat is het niet. Alleen met een paar leuke verschillen. Nee, dat is het niet.boom casino logo Ook leuk om te lezen Nieuws Live dealer Craps, het komt eraan 13 oktober 2020 Nieuws Holland Casino Zipline opnieuw naar Mysteryland! Zo hebben ze Free Bet Blackjack ontwikkeld. Dat geldt voor landbased casino's maar ook in een online casino is het verreweg het meest populaire kaartspel.amsterdams casino 50 free spins

geld verdienen met gokken online

top 10 online casino world Draai je een Super Wild symbool dan mag je één nummer afstrepen van je hele kaart. Alleen met een paar leuke verschillen. Alleen met een paar leuke verschillen. Koop je spins dan ligt het Return to Player percentage op 95%. Daarnaast heb je symbolen waarbij je extra spins kunt winnen. 13 april 2019 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus?las vegas casino quora

double u casino free chips and spins facebook and all other sites

bronze casino askgamblers Er zijn naast nummers die je draait Wild en Super Wild symbolen die je helpen om de kaart af te strepen.Free Bet Blackjack heeft ook meerdere sidebetsDoel van het spel Free Bet BlackjackFree Bet Blackjack is niets anders dan weer een nieuwe variant op het bekende Blackjack. Alleen met een paar leuke verschillen.jack casino 7.77 buffet Er zijn naast nummers die je draait Wild en Super Wild symbolen die je helpen om de kaart af te strepen. Koop je spins dan ligt het Return to Player percentage op 95%. 13 april 2019 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus?mario cabinoni 1696

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >