Sociaal leren

2024-09-15 15:35:56

Gepost in: Auteur:

{title}evo bet casino bonus code Er is voor ieder wat wils. echt groot en telt maar liefts 11. Denk daarbij maar eens aan Royal Derby, Deal or no Deal, of de Mega Millions Jackpot die gewonnen kan worden.casino live is open echt groot en telt maar liefts 11. Er is voor ieder wat wils. Er zijn voldoende casino spellen aanwezig.black jack movies

crazy fox casino kokemuksia

one fire casino jobs Jammer is dat ze hele mooie pokerroom hebben maar geen personeel om ook het spel daadwerkelijk op een fatsoenlijke manier aan te bieden. echt groot en telt maar liefts 11.Horeca & entertainmentAls we het moeten hebben over het entertainment aanbod is Holland Casino Utrecht een ware topper. Ben je een echte liefhebber van tafelspellen? Het gebouw is prachtig en de indeling op de twee verdiepingen is goed gedaan. Wil je niet specifiek eten, maar tussendoor van een drankje genieten?trustly group bv

casino heist bonus rewards

mr james casino no deposit bonus Iedereen heeft immers zijn eigen voorkeuren en dat houdt niet op bij alleen speelautomaten. Hiermee wordt winnen niet alleen makkelijker, maar ook nog eens vele malen leuker. Een enorme hoogte en een ruime ontvangst geeft je meteen een soort van Las Vegas gevoel.gokken in het engels Hopelijk verandert dit snel.Holland Casino Venlo Holland Casino Venlo was sinds 2006 gevestigd in het vertrouwde pand met Oosterse uitstraling aan de Magalhaesweg. Dat kan in maar liefst drie verschillende restaurants.casino monte carlo poker

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >