Sociaal leren

2025-03-23 15:23:42

Gepost in: Auteur:

{title}u casino free spins"(Vereist)" geeft vereiste velden aan 1. Zodra deze eerste weddenschap is afgewikkeld, heb je 15 dagen de tijd om de welkomstbonus in vier stappen vrij te spelen.gratis video gokkasten spelen99 en ontvang tot wel 50 Free Spins. LET OP: de minimale quotering voor zo'n weddenschap moet 1. Zodra deze is afgehandeld ontvang je een laatste Free Bet van €10.casino bonus deposit 10

kaboo casino malta

888 casino how long to withdraw Vervolgens plaats je een vierde weddenschap met je Free Bet van €10. Het aantal Free Spins is afhankelijk van hoeveel je stort.50 zijn. Limieten instellen Holland Casino vraagt je nadat jouw identiteitsbewijs succesvol is geüpload, om voor jouw eigen veiligheid persoonlijke limieten in te stellen. Holland Casino vraagt hier om de postcode en het huisnummer, jouw straatnaam wordt vervolgens automatisch ingevuld.2.white lion casino canada

g casino online poker

wildz casino uk players LET OP: de minimale quotering voor zo'n weddenschap moet 1.50 zijn. Hieraan zitten geen inzetvereisten verbonden.holland casino poker uitleg🎁 Welkomst Cash BonusOntvang een Cash Bonus gelijk aan 50% van je eerste storting tot maximaal €100.Klik na het invullen van de code op “Verifiëren”. Je kan kiezen uit deze twee opties:€100 aan pokertickets en cashgame-blinds€250 aan inwisselbare bonus🎁 Wed €20 en krijg €50Ben je fan van wedden op sport?casino betsson tragamonedas gratis

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >