Sociaal leren

2025-01-22 18:29:25

Gepost in: Auteur:

{title}bwin casino in deutschland verbotenPlaats een sportweddenschap van minimaal €10 om de 5x €10 free bets te krijgen.chikbaar voor spelers vanaf 24 jaar of ouder. Ons advies omtrent de online casino bonussefree spins no deposit 2022 netherlands Elwhite lion casino bonuske storting dient minimaal 1x volledig te worden ingezet voordat er een uitbetaling aangevraagd kan worden.Elke storting dient minimaal 1x volledig te worden ingezet voordat er een uitbetaling aangevraagd kan worden. Hieronder lees je er alles over.russian roulette 100 flowchart

voodoo dreams casino auszahlung

roulette casino wikiWeddenschappen moeten geplaatst zijn met cash.Om de free spins te gebruiken, moeten spelers navigeren naar het voucheroverzicht dat te vinden is in de lobby bij het openen van het betreffende spel en vervolgens de voucher selecteren in het overzicht.Ons doel is om jou de best mogelijke online gokervaring te bieden, of je nu kiest om een casino bonus te claimen of niet. En uiteraard kun je altijd genieten van de beste kwaliteit casino spellen.Alle winsten van de free spins zijn cash en niet onderhevig aan inzetvereisten.2.russian roulette 50 cent movie

unique casino opinioni

$5 blackjack near me50 1x €10 Bingovoucher1. Als je vragen hebt over de casino bonus of enige andere aspecten, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. 1561 Mensen gingen u voor!n1 casino complaints We moedigen verantwoord speelgedrag aan, door onze bezoekers alle informatie te geven die ze nodig hebben voor een veilige en eerlijke spelervaring. Wij houden je op de hoogte!2.online wedden f1

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >