Sociaal leren

2024-12-02 18:23:32

Gepost in: Auteur:

{title}casumo casino uk Dat betekent dat je binnen 5 minuten al je uitbetaling terug op je rekening hebt! Als je het resultaat goed voorspeld, ontvang je 20 punten. Dan krijg je hier nog eens 15 punten bij.casino slots österreich Dus hiervoor is geen storting of inzet vereist."(Vereist)" geeft vereiste velden aan Je kunt hier helemaal GRATIS aan meedoen.blackjack x22

svenbet contact

best casino youtube Het minimale uitbetaalbedrag is €20. Met deze SuperOdds welkomstbonus kun je leuke prijzen verdienen! Het werkt heel eenvoudig. Dat betekent dat je in totaal 50 punten per wedstrijd kunt behalen tijdens de knock-out fase. Je voorspelt gewoon de uitslag van elke WK wedstrijd per speeldag. Dat betekent dat je in totaal 50 punten per wedstrijd kunt behalen tijdens de knock-out fase.big bad wolf slot online

omnia casino sverige

enzo casino code Het toernooi bestaat uit verschillende fases: de groepsfase en de knock-out fase."(Vereist)" geeft vereiste velden aan Het toernooi bestaat uit verschillende fases: de groepsfase en de knock-out fase.online casino u hrvatskoj We zullen de Circus WK pagina van top tot teen met je doornemen. De bonussen zien er als volgt uit:🔴 SuperOdds – Ga naar SuperOddsAls nieuwe speler zijn er dagelijks meerdere SuperOdds beschikbaar.nuari 2024 Promoties Unibet verhoogt exclusieve bonus tot 250 Free Spins 28 december 2023 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus?is bronze casino legit

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >