Sociaal leren

2025-05-20 21:28:38

Gepost in: Auteur:

{title}klachten online gokkenInside straightWanneer je een kaart krijgt om een straat compleet te maken. Als jij en een tegenstander beiden een Full house hebben, wordt er gekeken naar deze drie kaarten om aan te geven wie de winnaar is.Hold’emOok bekend als Texas Hold’em.roulette casino en ligneHole cardsDe kaarten van spelers met de afbeelding naar beneden.IImplied oddsRekening houdend met toekomstige ‘Calls’ van tegenstanders wanneer je op een ‘Draw’ zit.HHand voor handIn een pokertoernooi wordt er ‘Hand voor hand’ gespeeld op het moment dat je de ‘Bubble’ bereikt.simple casio g shock

live casino online schweiz

one casino app downloadS. Als er op tafel K, K, Q, Q, 5 ligt en je hebt A, J en je tegenstander heeft 10, 9, dan win je omdat je Aas-kicker tegen zijn 10-kicker speelt. Hiervoor had je een kaart in het midden nodig.KeycardEen kaart die je hand sterk maakt. In dit geval heb je een 8 nodig om een ‘Inside straight’ te maken.Home gameEen pokerspel die in privésfeer (vaak in het huis van een van de spelers of organisatoren) gespeeld wordt.7 bit casino

casino online 5 deposit

unibet casino france Deze jackpot kan gewonnen als je bijvoorbeeld een grote ‘Bad beat’ krijgt.O. Hiermee geven ze aan dat de tegenstander de hand goed gespeeld heeft.casino live da ga 999Jackson fiveEen hand bestaande uit een J, 5.E toernooi wisselen deze pokervormen elkaar af en wordt het vaak met een ‘limit’ structuur gespeeld.IsolatieHet isoleren van een hand waarbij je een of meerdere spelers aanmoedigt om de hand weg te leggen (fold).spinia casino auszahlung

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >