Sociaal leren

2024-10-14 21:49:04

Gepost in: Auteur:

{title}kings casino nederland 777.nl behoudt zich het recht voor om een Gebruiker als bonuszoeker te bestempelen als een Gebruiker alleen bonussen gebruikt om op diens account te spelen, of als het totale bonusbedrag van de Gebruiker het totale stortingsbedrag overschrijdt.2.fruit machines and gamesnl, naar eigen goeddunken, ertoe brengen om de Gebruiker te bestempelen als een ‘bonuszoeker'.nl kan de beschikbaarheid van welkomstbonusaanbiedingen, of enige andere bonus of promotie, niet garanderen voor Gebruikers die buiten Nederland wonen.nl-account toe te voegen, moet de Gebruiker expliciet toestemming geven om de bonus te ontvangen.21. casino

dreb code holland casino

yeti casino free spins no deposit Na 30 dagen vervalt de ongebruikte bonus en wordt deze van het bonussaldo verwijderd.2. De Gebruiker begrijpt en aanvaardt daarbij wel, dat het opnemen van winsten die zijn verkregen uit een gratis bonus onderworpen zijn aan de voorwaarden van de betreffende bonus, met name de playthrough-vereisten. 777.3.nl-account toe te voegen, moet de Gebruiker expliciet toestemming geven om de bonus te ontvangen.online gokkast fun

video game slots online

blackjack queen value4.nl op het gebied van verantwoord spelen.nl aangeboden promoties (bijvoorbeeld door het herhaaldelijk storten van een minimumbedrag om met de bonus te spelen, of alleen maar storten wanneer er een bonus beschikbaar is) kan 777.slot gokkasten3 777.2.nl-account toe te voegen, moet de Gebruiker expliciet toestemming geven om de bonus te ontvangen.slots empire casino review

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >