Sociaal leren

2025-04-23 11:06:01

Gepost in: Auteur:

{title}roken holland casino breda Gelukkig hebben ze niet schaamteloos afgekeken: met flink wat onderscheidende spelelementen is Mega Wheel duidelijk een ander spel dan Dream Catcher. 2. Mega Round Wanneer het Mega Wheel gaat draaien, wordt er in het scherm ernaast een willekeurige multiplier toegepast.4 star games casino no deposit bonus Heb je nog geen inzet geplaatst binnen de tvivid fruit machinesijd? Gelukkig hebben ze niet schaamteloos afgekeken: met flink wat onderscheidende spelelementen is Mega Wheel duidelijk een ander spel dan Dream Catcher.4.all wins casino no deposit bonus codes

pokeren echt geld

huuuge casino na pc 2. Dat zie je aan de pijl die midden bovenaan het rad staat. Deze multiplier wordt toegepast op één van de getallen die op het rad staan. Dit is het aantal keer dat jij je inzet terug krijgt als het rad op dat getal eindigt. 1. Het kleurrijke speelrad in een minstens net zo vrolijke studio zorgt ervoor dat je je geen moment verveelt.pokerstars casino not loading

casino roulette magnet

888 casino zahlungsmethoden Dat zie je aan de pijl die midden bovenaan het rad staat. De vakjes en getallen zijn makkelijk te her Onder het gekleurde nummer staat een multiplier.jack casino near me Die zijn vervolgens gekoppeld aan een mogelijke uitbetaling die volgt wanneer het rad op dit vakje stopt. Exclusief: Welkomstbonus tot wel 220 Free Spins Pak de bonus Lees review Met Mega Wheel nam Pragmatic Play voor het eerst een kijkje in de wereld van live casino spellen. De vakjes en getallen zijn makkelijk te hergokkasten manipuleren

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >