Sociaal leren

2025-05-13 19:27:29

Gepost in: Auteur:

{title}pokerstars casino free spinsVideoslots kennen daarvoor soms wel 100 winlijnen of zelfs oplopend tot 3125 winmanieren. Gebruik je free spins Nadat je een account hebt aangemaakt en geld hebt gestort ontvang je jou bonus en free spins en kan je daarvegas x online casino real money mee op een videoslot gaan spelen.Een groot voordeel ten opzichte van de klassieke gokkasten is dat je bijvegas x online casino real money videoslots meestal extra features aan zal treffen.casino life 2 brown bag legend Dan kan je voor echt geld gaan spelen. Vind je bijvoorbeeld de oude klassiek fruitmachines leuk, wil je proberen een grote jackpot te winnen of kies je voor een videoslot met een thema zoals voorbeeld Gun’n Roses. Bij een winlijn moet je een bepaald patroon volgen met dezelfde symbolen.unique casino bonus ohne einzahlung

vegas hero online casino

betbon casino welcome bonus Het aantal symbolen wisselt daarbij vaak en zal doorgaans 15, 20 of 25 zijn.Videoslots kennen daarvoor soms wel 100 winlijnen of zelfs oplopend tot 3125 winmanieren. te leren.Extra features bij videoslots belangrijk! Succes! 1.white lion casino no deposit bonus

casino bonus uden indbetaling

#1 best online casino reviews in canada Succes!Verberg uitleg Hoe werken online videoslots? Succes!netbet casino aplicatie LeoVegas 100% Stortingsbonus tot €200 + 25 Free Spins Pak de bonus Lees review Unibet Exclusief: Zet €25 in en ontvang 125 free spins Pak de bonus Lees review Snelste uitbetaling Kansino 100% Welkomstbonus tot maximaal €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Hoe speel je op videoslots? Open een account bij een online casino Zoek een veilig online casino uit en gebruik daarvoor onze vergelijkingstool. Wat het verschil is tussen een winlijn en winmanier?holland casino spelen op internet

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >