Sociaal leren

2025-02-07 09:12:52

Gepost in: Auteur:

{title}win win casino zell am see Denk aan Adventures Beyond Wonderland en Live Roulette.2.5.place du casino monte carlo 98000 monaco Maar je kunt er ook voor kiezen om het bedrijf telefonisch of per mail te bereiken.Dat kan via een live chat, dan krijg je zo snel mvegas slots casino 6 million coinsogelijk een antwoord van een van de medewerkers. De Nederlandse Ksa is namelijk één van de strengste toezichthouders van de EU.slot of vegas online casino

machine in casino

all slot casino online Dit maakt mobiel spelen nog makkelijker en leuker. Je kunt nu gaan inloggen en starten met spelen.Dat kan via een live chat, dan krijg je zo snel mvegas slots casino 6 million coinsogelijk een antwoord van een van de medewerkers. Er staat bij elke variant hoe lang het duurt voordat een nieuwe lotto begint. Nu worden er live casino spellen aangeboden in samenwerking met Playtech. Je kunt nu gaan inloggen en starten met spelen.viracocha slot online free

no deposit bonus lucky creek

24/7 online casino Hier kun je klikken op “Join“. Ga naar de website Om te registreren moet je eerste de homepagina van BoyleSports opzoeken. Daarnaast kun je ook op andere manieren de klantenservice bereiken.casino holland online Je kiest je bank uit en daarna vul je jouw gegevens in zoals gevraagd wordt. Zo zal Aspire Global een volledig eigen aanbod bieden aan BoyleSports. Je kunt hier meedoen aan verschillende toernooien en je kunt ook VIP-member worden.live casino hotel

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >