Sociaal leren

2025-02-16 09:54:03

Gepost in: Auteur:

{title}boo casino test Laten we ze eens nadrukkelijk bekijken. Het begon met Super Stake Roulette. De markt reageert erg positief op deze nieuwe spellen van Stakelogic live dus ze vonden het al weer tijd om een nieuw spel op de markt te brengen.casino online uk no depositt 500 free spins! Super Stake Roulette en Runner8Runner Live. Al eerder deze zomer presenteerde de Nederlandse provider van live casino spellen twee nieuwe spectaculaire spellen.casino rewards unibet

filmul pasarea spin online gratis

slots casino pl Pak de bonus Lees review ComeOn! Pak de bonus Lees review ComeOn! Ze brengen wederom een live roulette variant op de markt. Vanuit de live studio van Stakelogic Live presenteert een live host het spel en het meest spannende onderdeel is het bonusspel met het rad van fortuin met grote multipliers. De live studio van Stakelogic Live Super Wild Hold & Spin wordt live gepresenteerd door een host vanuit de live studio van Stakelogic. Bij Super Roulette 5000x is dat niet het geval.online casino deposit 10 euro

casino games no deposit bonus

casino online admiral Stakelogic presenteert trots Super Wild Hold & Spin Live. Super Stake Roulette en Runner8Runner Live. In eerste instantie kiest Stakelogic ervoor om telkens weer voor exclusiviteit te gaan.maria casino nederlandSuper Wild Hold & Spin Een combinatie van de populaire gokkast Super Wild en een groot rad van fortuin zorgt voor een snel en spannend live casino spel. Bij Super Stake Roulette kun je zonder de Super Stake geen kans maken op het rad. Dus dat is afwachten.eurocasino roulette

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >