Sociaal leren

2025-01-14 07:02:46

Gepost in: Auteur:

{title}best online casino askgamblers We hopen dat je plezier hebt met onze spellen en dat je altijd bewust blijft van je speelgedrag. 1561 Mensen gingen u voor! Vaak is het tegoed dan al op voordat er winsten uitbetaald kunnen worden.gratis gokkast spelen jolly joker We hopen dat je plezier hebt met onze spellen en dat je altijd bewust blijft van je speelgedrag. We hopen dat je plezier hebt met onze spellen en dat je altijd bewust blijft van je speelgedrag. Als je vragen hebt over de casino bonus of enige andere aspecten, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.gta casino spin the wheel glitch

rembrandt casino betrouwbaar

wild casino no deposit bonus 2022Bekijk de Welkomstbonus van Fair Play Online hier! Wij houden je op de hoogte! Wij houden je op de hoogte! We hopen dat je plezier hebt met onze spellen en dat je altijd bewust blijft van je speelgedrag. Het is namelijk vrijwel onmogelijk om een bonusbedrag 35x rond te spelen. Wij lichten deze bonus voor je toe.spin hadiah gratis

russian roulette knife cup test footage

casino live bonus benvenuto Je krijgt bij 100% van jouw storting tot maximaal €250 als bonus. Wij houden je op de hoogte! LET OP: casino bonussen zijn alleen beschikbaar voor spelers vanaf 24 jaar of ouder.gratis gokkasten spelen op internet Om de nieuwe spelers te verwelkomen bieden ze Je kan deelnemen aan verschillende toernooien van casino spellen, maar daarnaast kun je ook genieten van bingo. 11 oktober 2021 Nieuws Hoe lang duurt registreren bij een online casino?holland casino 21 jaar

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >