Sociaal leren

2025-04-19 16:58:11

Gepost in: Auteur:

{title}online gokken gratis speelgeld Je kunt hiervoor naar een echt casino gaan, zoals bijvoorbeeld Holland Casino. Zowel voor de online casino’s als door deze zelf.nisstraf opgelegd van zeventig maanden (bijna zes jaar).texas holdem poker online miniclip Denk hierbij aan Las Vegas of Atlantic City . Jij trekt dan toch weer aan het kortste eind.Ook de manieren van inleg spelen een belangrijke rol en de manier waarop winst geïnd kan worden.roulette online names

betbon casino bonus

biggest casino win in las vegas Dat is geen unibet casino app iphonestilstaand feit op zich waar niet aan te tornen valt. Als speler mag je altijd een gok mag wagen bij een online casino. Net even wat anders in de Verenigde StatenIn de Verenigde Staten ligt de kwestie omtrent het online gokken en of dit al dan niet legaal is, toch net even wat anders. Zowel voor de online casino’s als door deze zelf.Wacht op de Nederlandse licenties! Er wordt namelijk gekeken naar de wetgeving voor een gok wagen of een weddenschap afsluiten.holland casino vanaf welke leeftijd

casino euro golden

jack casino cleveland Wetgeving omtrent gokken verandert in rap tempoDe kwestie omtrent de legaliteit van online gokken verandert nog altijd.Wacht op de Nederlandse licenties! Wat mag er nu wel en niet en waanneer geldt dit?21casino freispiele Dat is geen unibet casino app iphonestilstaand feit op zich waar niet aan te tornen valt.nisstraf opgelegd van zeventig maanden (bijna zes jaar).Wacht op de Nederlandse licenties!trada casino email

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >