Sociaal leren

2024-09-08 09:25:23

Gepost in: Auteur:

{title}holland casino scheveningen facebook Je plaatst een inzet, klikt op ‘Draaien' en wacht af of je winst hebt of niet. Er volgt teleurstelling, maar meer ook niet. 1561 Mensen gingen u voor!evo bet casino no deposit bonus code Opnieuw brengt deze ontwikkelaar een geweldig live spel op de markt. Daar hebben spelontwikkelaars slim op ingespeeld. Deze ronde wordt de Top Up Ronde genoemd.netbet casino auszahlung

online gokken met gratis tegoed

monte carlo resort casino las vegas Een van de bonusspellen, Coin Flip, van Crazy Time is nu uitgewerkt tot eeu spin casino machinen nieuw live casino spel. Het enige dat spelers kunnen doen om zichzelf te beschermen tegen de psychologische effecten die optreden tijdens het spelen op een gokkast, is ervoor zorgen dat ze hiermee om kunnen gaan. Hiermee kun je namelijk het bonusspel ontgrendelen.igd om het gewoon te blijven proberen.Zoals je van Evolution gewend bent, is ook Crazy Coin Flip grafisch fantastisch in elkaar gezet. Doorgaans geven mensen niet zo snel op en al helemaal niet wanneer het doel in zicht lijkt te zijn.play roulette online free no limit

casino zeeland nederland

gratis entree holland casino breda Elke coin heeft een andere multiplier-waarde. Deze is het meest interessant.igd om het gewoon te blijven proberen.twin casino 20 free spins De coin wordt ‘geflipt' en ver Wij houden je op de hoogte! Het spel is de perfecte combinatie tussen een gokkast en het populaire bonusspel Coin Flip.casino777 machine a sous gratuit

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >