Sociaal leren

2024-09-15 06:28:08

Gepost in: Auteur:

{title}magic red casino no deposit bonus 2022 Monopoly. Wij houden je op de hoogte! 1561 Mensen gingen u voor!gokken forum Dan maak je winst! Je speelt met vier bingokaarten en twee bonuskaarten. De verwachting is dan ook dat ook Britse spelers op zeer kort termijn de spellen van Stakelogic Live zullen kunnen spelen.casino bingo online

gratis lotus gokkast spelen

unibet casino euHet spel lijkt veel op een combinatie tussen Mega Ball en Monopoly Live.Bekijk hier het spel Ga naar Monopoly Big Baller Hier kun je Monopoly Big Baller spelen: trustly group ab wat is datCasino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks.Hoe werkt het spel? Hoewel er op dit moment nog geen duidelijkheid is welke legale Britse casino's gaan samenwerken met Stakelogic Live, het gaat zeker gebeuren. Om te beginnen plaats je een inzet op één tot vier bingokaarten."(Vereist)" geeft vereiste velden aantop live casino online

slot machine online casino uganda

karamba casino complaintsHoe werkt het spel? Daarnaast kun je ook inzetten op de bonusronde-kaarten.Bekijk hier het spel Ga naar Monopoly Big Baller Hier kun je Monopoly Big Baller spelen: trustly group ab wat is datCasino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks.slots casino espana Om te beginnen plaats je een inzet op één tot vier bingokaarten. €10 en ontvang 50 free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review De populariteit van live casino spellen groeit nog steeds. Hier mag je met de dobbelstenen gooien en loop je de multipliers tegemoet!free spins no deposit nederland 2022

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >