Sociaal leren

2025-04-17 20:56:53

Gepost in: Auteur:

{title}betsson casinos affiliate program Dat zijn fouten die vanzelf voorkomen, buiten jouw controle om. Misschien jij niet, maar de meeste mentoto voetbalsen zullen de volgende wedstrijd die ze spelen echt wel weer die rode broek dragen. We zijn maar mensen toch?pokerstars casino eu login Maar dingen van langer geleden zijn vaak wat moeilijker.3. Als je geluk hebt draait Tiësto er de avond dat jij er bent.lvbet casino no deposit

telefoonnummer casino scheveningen

n1 casino no deposit bonus codes 2022 Selectief geheugenJe brein is geen harde schijf waarop alle data wordt opgeslagen, en waar, op een later tijdstip, exact dezelfde informatie weer beschikbaar is. Die kans zelf verandert nooit. Elke nieuwe worp heeft het dezelfde kans om op rood of op zwart te komen. Je brein is vernuftig, want die vergeet jutoto voetbalist de negatieve gebeurtenissen. Met de wetenschap van de volgende vijf denkfouten, ga jij veel beter voorbereid naar je volgende bezoek aan een online casino. Sterrenrestaurants zijn er zelfs aanwezig.casino holland dreb code

amsterdam casino holland

holland casino poker tournament valkenburg Als je geluk hebt draait Tiësto er de avond dat jij er bent. Al negen keer achter elkaar komt het balletje op een rood nummer terecht. Maar dingen van langer geleden zijn vaak wat moeilijker.casumo casino.com Als je geluk hebt draait Tiësto er de avond dat jij er bent.a is zeldzaam mooi en luxe. Elke nieuwe worp heeft het dezelfde kans om op rood of op zwart te komen.sault ste marie casino michigan

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >