Sociaal leren

2024-07-21 05:58:02

Gepost in: Auteur:

{title}sugar casino no deposit bonus"(Vereist)" geeft vereiste velden aanJe hebt naast je iPhone alleen internet nodigEén van de leuke dingen aan het spelen van casino via je iPhone is dat je er bijna niets voor nodig hebt. Spelwebsites en casino’s raken steeds meer ingespeeld op smartphonegebruikers.online gokken nl Met goede constante internetcototo nederlandnnectie van 3G kun je vaak al prima een gokje wagen en met een wifi verbinding is het zelfs nog gemakkelijker. Kies zelf een casino dat bij je past of lees eerst eens één van onze reviews. En dat terwijl het je tóch een mooi bedrag op kan leveren.jus orange casino

free random runner

online casino new bonus Veel casinospellen kun je puur voor je plezier spelen met zogenaamd speelgeld. Hier kun jij als speler natuurlijk volop van profiteren. 1561 Mensen gingen u voor! Dit is dan geen enkel probleem. Je profiteert van welkomstbonussenCasino’s zijn blij met nieuwe deelnemers. En omdat er zoveel aanbieders zijn doen casino’s hun uiterste best om jou te verleiden met aanlokkelijke welkomstbonussen op iPhone.mr james casino avis

simple casino askgamblers

888 casino vip promotions De kleuren zijn namelijk heel helder en de grafische effecten spatten van het scherm.Je kiest zelf welk risico je neemtSommige mensen zijn wat terughoudend als het woord ‘casino’ wordt genoemd. Dit uit zich in ‘responsive’ websites.gratis oude gokkasten spelen mobiel Je batterij loopt dan minder snel leeg, je kunt hierdoor nog langer spelen zonder dat je tussendoor je iPhone hoeft op te laden. Maar dit is vaak niet verplicht.etrouwbaar casino te kiezen.wildz casino kotiutus

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >