Sociaal leren

2025-01-18 09:09:44

Gepost in: Auteur:

{title}unibet casino 200 free spins CrapsCraps is ongetwijfeld de koning van alle dobbelspellen.600 jaar en werden voor het eerst gebruikt in China. Een come-out van 7 of 11 is een verliezer.pokerstars casino poker De dobbelstenen gaan dan naar de volgende shooter. Dit is een hele korte uitleg van craps, maar een belangrijke basis om het spel mee te kunnen spelen. Laat je daar echter niet door afschrikken.holland casino breda kerst

300 gratis gokkasten 2022

casino roulette calculator Het kan meerdere worpen duren voordat dit getal wordt gegooid. Dit gebeurt wanneer hij dus hetzelfde punt weet te rollen. Dit moet een getal tussen de 5 en 9 zijn. Ook de gameplay en regels zijn grotendeels hetzelfde. Het kan meerdere worpen duren voordat dit getal wordt gegooid. Verder geldt dat het een ongeschreven regel is nooit het getal zeven hardop uit te spreken.gratis goldrun gokkast spelen

online gokken uitbetalen belasting

casino777 spa Als een speler goed gooit wint hij. Craps is éthe best no deposit bonus codesén van de bekendste en energiekste dobbelspellen 1. Hoewel de populariteit van hazard enorm is afgenomen, kun je het misschien nog steeds in sommige casino's maria casino proff Als een speler goed gooit wint hij. Dobbelstenen werden steeds vaker gebruikt voor entertainment en er werden dobbelspellen bedacht. Casinospellen met dobbelstenenCraps is de onbetwiste kampioen zwaargewicht als het gaat om gokspellen met dobbelstenen.live casino bonus code

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >