Sociaal leren

2025-04-24 07:51:45

Gepost in: Auteur:

{title}las vegas casino jackpot Is jouw apparaat voorzien van het besturingssysteem Android of iOS? Daarbij is het al mogelijk om vanaf €10 je saldo te verhogen. Of speel vanaf een eigen account voor geld door simpel in te loggen.online blackjack vs live blackjack Aanvullen van perso Wanneer de bevestiging is gegeven zal je doorgaans automatisch uit worden gelogd en kom je terug in het account bij Unibet. Hierna wordt de beveiligde SSL website van een door jou gekozen aanbieder geladen.casino live malaysia

magic red casino vélemény

roulette casino king Als je vragen hebt of problemen ervaart kun je bovendien altijd goed bij dit online casino terecht. Ga naar de website De eerste stap van het registratieproces is de website van Unibet bezoeken. Als je een bedrag hebt ingegeven om toe te gaan voegen kun je kiezen voor iDeal als betaalmethode.nl en klik op “Registreren“.2. Aanvullen van persomario 64 casino

najlepsza gra w huuuge casino

pokerstars casino org sunday freeroll password Leuk om te weten over het spelen van bingo is dat hier altijd verschillende toernooien en rooms voor beschikbaar zullen zijn. Registreren via iDIN Vervolgens kun je voor twee opties kiezen: registratie via iDIN of handmatig. Voor het gemak hebben wij gekozen voor the best casino online in usade optie iDIN.russian roulette online game 2 player Hierna wordt de beveiligde SSL website van een door jou gekozen aanbieder geladen. Toch zijn het niet alleen de specifieke tafels in de lobby die interessant zijn. deel te nemen.slot machine free online play

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >