Sociaal leren

2025-03-19 13:55:28

Gepost in: Auteur:

{title}goldrun casino no deposit bonus 2022 Diverse spellenmakers bieden een ruim assortiment met tientallen, tot honderden speelautomaten. Symbolen worden weergegeven op een speelautomaat.Dit betekent niet dat ze allemaal verschillend zijn.online roulette hacks Speelautomaten vind je in een casino op het vasteland, zoals bijvoorbeeld Holland Casino Het is aan jezelf of in de buurt blijft door bij een lokale speelhal te spelen om te spelen of dat je een casino in de buurt bezoekt. Ja, mits je bij legale casino’s speelt. Deze kan een bonus feature starten of in sommige gevallen een jackpot activeren.netbet casino online

jelly bean casino no deposit bonus code

d casino las vegas restaurants Diverse spellenmakers bieden een ruim assortiment met tientallen, tot honderden speelautomaten. Wordt er gespeeld met een vast aantal winlijnen?🎰 Kan ik gratis spelen? Video poker speel je met 1 of meerdere handen tegelijk tegen de computer. Diverse spellenmakers bieden een ruim assortiment met tientallen, tot honderden speelautomaten. Symbolen worden weergegeven op een speelautomaat.paradise 8 mobile casino

golden euro casino free spins

betchan casino no deposit bonus Video poker speel je met 1 of meerdere handen tegelijk tegen de computer.🎰 Kan ik gratis spelen?Dit betekent niet dat ze allemaal verschillend zijn.jack s casino wikipedia De ene speelautomaat heeft namelijk een hoger uitbetalingspercentage dan de andere.🎰 Kan ik gratis spelen? Wanneer dezelfde symbolen verschijnen op een winlijn heb je prijs.gratis gokken echt geld

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >