Sociaal leren

2025-01-14 06:16:27

Gepost in: Auteur:

{title}unibet casino.com Plaats een of meerdere inzetten. Riemen vast, hier is Crazy Time. Het is vanzelfsprekend dat de 10 veel minder voorkomt op het rad dan nummer 1, dus de kans dat een 10 gedraaid wordt is vele malen kleiner dan de kans op een 1.bob casino erfahrung000,00.Coin Flip.Crazy Time van Evolution GamingBij deze nieuwe gameshow van Evolution gaming staat het rad van fortuin centraal.sault ste marie casino open

online casino top rated

holland casino openingstijden Het rad wordt gedraaid Het spel begint. Eindigt het rad op een nummer, dan wint dat nummer Als het rad tot stilstand komt dan is het vakje waar de flipper op staat bepalend.4. Rechts: Machine doet coin flipBest mogelijk uitkomst: Stel datDus €5 inzet op nummer 10 en de 10 wordt gedraaid betekent 10x€5=€50.Hier vind je alle spellen van Evolution Gaming Crazy Time Live casino spellen producent Evolution Gaming heeft het voor elkaar.holland casino breda telefoonnummer

holland casino pas vergeten

amsterdam casino city Riemen vast, hier is Crazy Time."(Vereist)" geeft vereiste velden aan Pak de bonus Lees review Evolution Gaming is marktleider als het aankomt op kwalitatief goede live casino spellen.goldrun casino ervaringen Dit zijn de bonusrondes: Coin FlipDe bonus “Coin Flip” staat 4 keer op het rad vermeld. Crazy Time laat duidelijk zien dat zij “Top of The Bill zijn. Wat een fantastische gameshow heeft Evolutioin Gaming weer verzonnen.3 gangen menu holland casino scheveningen

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >