Sociaal leren

2024-09-08 08:21:13

Gepost in: Auteur:

{title}fruitmachine casino3. Er zijn 8 verschillende inzet opties. Het is vanzelfsprekend dat de 10 veel minder voorkomt op het rad dan nummer 1, dus de kans dat een 10 gedraaid wordt is vele malen kleiner dan de kans op een 1.wildz casino osterreich Ook is het mogelijk om op verschillende opties verschillende inzeten te plaatsen. Er zijn 4 getallen waar je op in kunt zetten en 4 verschillende bonusspellen waar je op in kunt zetten. Daarom betaalt deze veel meer uit.casino bonus utan omsattning

live casino karaoke

holland casino poker nijmegen 1. De spelleider geeft een draai aan het rad van fortuin.Hier vind je alle spellen van Evolution Gaming Crazy Time Live casino spellen producent Evolution Gaming heeft het voor elkaar.Speel Crazy Time met echt geld2.Voor beginnende spelers raden we aan Instant Roulette nog even links te laten liggen. en je hebt de regels en inzetmogelijkheden van het spel goed onder de knie, dan moet jij hier zijn.wildz casino no deposit codes

idle heroes casino rewards

fruit machine how to use Als je inzet plaats op een van deze nummers en dit nummer wordt gedraaid dan ontvang je jouw inzet vermenigvuldigd het nummer. De getallen waar je op kunt inzetten zijn 1, 2, 5 en 10. Er zijn tal van andere varianten die een wat rustiger tempo hebben.casumo casino deutsch Hoe hoger het nummer, des te minder vaak staat dit nummer op het rad vermeld. Met 12 verschillende roulette wielen is er altijd wel een spel dat direct aanvangt. Zorg eerst dat je bekend wordt met het spel Roulette.4 kings casino no deposit bonus

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >