Sociaal leren

2024-12-02 14:46:52

Gepost in: Auteur:

{title}online casino blackjack bot Vermenigvuldig je al deze factoren, dan vormt dit je inzet waarmee je gaat spelen. Spelers zijn er gek op en ze worden veel meer gespeeld dan tafelspellen zoals roulette en blackjack. Naast het verschil in benamingen zijn ze ook onder te verdelen in enkele soorten.new online casino 2022 uk Allemaal prachtige woorden maar uiteindelijk hebben we het over hetzelfde ding. Je kunt ook selecteren op de ontwikkelaar.×Snel naar: Gratis gokkastenHoe te spelen?casino pride 2 online booking

casino rewards online gambling

casino holland eindhoven Dat kan en is vrij simpel. Geen lastige klus, maar wel noodzakelijk. Vervolgens bepaal je welke muntwaarde je wilt inzetten, varierend van 0,01 tot €5,00 of soms nog meer.Spelen met echt geldHeb je voldoende geoefend en wil je met echt geld spelen?Spelen met echt geldHeb je voldoende geoefend en wil je met echt geld spelen? Gokkasten is het meest gebruikte woord in Nederland.roulette winnend spelen

casino spin car

mega888 casino download Als je blut bent kan je een nieuw saldo krijgen door de pagina te verversen. Naast het verschil in benamingen zijn ze ook onder te verdelen in enkele soorten.Daarnaast zijn er ook gokkasten die meerdere spellagen hebben, het zogenaamde onderspel (hoofdspel) en bovenspel (bonus game) waarmee je extra punten kunt winnen.online casino minimum deposit 5 euro Je kan nu spelen en hebt zoals je ziet een gratis geld saldo. Deze beschikt, zoals de naam al zegt, over een jackpot. Vaak moeten deze symsugar shack casino in philadelphia. pabolen aangrenzend aan elkaar staan en moet de serie beginnen op de eerste rol.888 casino error

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >