Sociaal leren

2024-10-10 16:33:10

Gepost in: Auteur:

{title}mega casino apk download Hierdoor komen ook de vaak mooie grafische elementen van het spel beter tot zijn recht. Hierdoor komen ook de vaak mooie grafische elementen van het spel beter tot zijn recht. Ideaal voor als je graag online casino speelt, je bent immers minder gebonden aan een beperkte batterijduur.golden x gokkast spelen Er dus altijd wel iets bij wat je leuk vindt. Verder moet je ook de bonusvoorwaarden zeker goed in de gaten houden. Spelen via Android is daardoor vaak veel leuker en spannender.one casino affiliate

casino spin palace telecharger

888 live casino not working We zien dan ook dat online casino’s als paddenstoelen uit de grond schieten. In onderstaande tabel zie je de hoogste online casino bonussen die wij aanbieden. 1 december 2021 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus? Zo kun je nog langer spelen.Voordelen van hoge bonussenDat veel mensen op zoek gaan naar de hoogste online casino bonus is op zich wel logisch. Dit is leuk en spannend en je kunt flink wat extra geld winnen.kledingvoorschrift holland casino venlo

i win casino slots

russian roulette x minus In veel gevallen hoef je je dan ook niet in te schrijven. En dit geldt met name voor casino spelen via Android. Bij de meeste casino’s moet je voor het ontvangen van een bonus eerst een storting doen.casino bonus plus Toch kan het ook zo zijn dat je niet specifiek geld toe hoeft te voegen. Weet dan dat de hoogste online casino bonus niet perse de beste hoeft te zijn. Je sugar factory foxwoods casino menukunt het dus zo spannend maken als je zelf wilt.casino monte carlo facebook

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >