Sociaal leren

2025-01-18 08:10:57

Gepost in: Auteur:

{title}pokerstars casino 03 Hij was in staat om deze verliezen op te vangen toen de Full Tilt-cheques binnenkwamen. Hij zou bijvoorbeeld elke hand vanuit de ongunstige dealerpositie spelen.000.egt slot online casino Sommigen slaagden er zelfs in om miljoenen dollars te winnen met hun specialiteit. Het zijn trieste verhalen en dit zijn slechts de meest bekende uit de geschiedenis. De rechtbank merkte ook op dat Kakavas geenszins een speciaal geval was in termen van gokverslaving en trok dus aan het kortste eind.casino s bonus

win paradise casino 50

wildz casino partner000 van Full Tilt. Hij won dat event en samen verdienden ze .Het Hooggerechtshof oordeelde dat casino's niet verplicht zijn om “gokkers tegen zichzelf te beschermen”.000.Maar onder al zijn succes zat een etterend probleem van sportweddenschappen.Vanaf dat moment ging het bergafwaarts met Lindgren.best online bingo casinos

no deposit bonus 918kiss

bestbet casino jacksonville florida Uiteindelijk verloor hij deze sponsordeal echter na Black Friday (15 april 2011).Ungar stapte in 1977 over op poker nadat hij geen fatsoenlijke rummy-speler had kunnen vinden.Het Hooggerechtshof oordeelde dat casino's niet verplicht zijn om “gokkers tegen zichzelf te beschermen”.voetbal wedden bonus000 verschuldigd was aan verschillende schuldeisers. Wij houden je op de hoogte!Van moord tot het niet terugbetalen van schulden en een hartaanval door het gebruik van drugs.leovegas casino mobile

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >