Sociaal leren

2025-04-27 08:08:45

Gepost in: Auteur:

{title}enzo casino retrait Deze genereren getallen op basis van wiskunde en algoritme, en zetten deze om in een specifieke resultaat. De kwaliteit die daarbij voor de spellen geldt zal ook niets te wensen over laten. Anderzijds kan het ook voor komen dat je een bepaalde symbolencombinatie moet zien te vormen.fortune 21 casino Bij de meeste videoslots kun je deze dan ook gebruiken om free spins te winnen. In de regels staat beschreven hoeveel geld minimaal ingezet moet worden voordat je in🎰 Hoe win ik een progressieve jackpot?beste voetbal bets

lv bet casino review

casino video slot game youtube Zo kun je in de meeste gevallen vanaf 2 Scatters op willekeurige posities al een prijs uitgekeerd krijgen.🎰 Als de videoslot lang niets heeft gegeven, maak ik dan meer kans? Op de meeste beoordelingssites wordt in de spellen reviews ook uitkeringspercentages weergegeven.Alle goksites beschikken over spellen van meerdere producenten.Klik op ‘fun mode’ en een videoslot wordt geopend.Free spinsDe hierboven genoemde Scatter symbolen worden vaak niet alleen voor winsten gebruikt.confirmation first deposit bonus pokerstars

1 live casino

slots casino 777 De resultatensportweddenschappen krantenwinkel worden bepaald door Random Number Generators.videoslot?BonusspellenZoals we al aan hebben gegeven kent elke videoslot online tegenwoordig zijn eigen thema.vintage gokkasten spelen Tussen de vele speelautomaten zijn ook videoslots met progressieve jackpots te winnen, welke soms prijzen van vele miljoenen uitkeren. Het is belangrijk dat de software die de videoslots aandrijft onderzocht is. Dankzij de vervangende (joker) functie van de Wild zal je prijzen dus sneller kunnen vormen.slot machine font free

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >