Sociaal leren

2024-09-20 13:09:34

Gepost in: Auteur:

{title}lucky days casino login 2.000 keer te versport wedden strategiedubbelen. 5.live casino job openings 2. Wanneer je Money Drop Live speelt, zet je in op multipliers. 51 Van deze vlakken hebben een vermenigvuldiger, 3 vlakken hebben een andere functie.wedden voetbalwedstrijden

boo casino bonus ohne einzahlung

blackjack unavailable in rhodes Je kunt dus het risico lopen om alles op A te zetten, maar wanneer A wegvalt, houd je geen winst over. Je kunt dus het risico lopen om alles op A te zetten, maar wanneer A wegvalt, houd je geen winst over. Deze zorgen ervoor dat het spel absoluut niet saai wordt. Nadat de segmenten weggevallen zijn en de Money Drop ronde eindigt, krijg je direct te zien of je iets gewonnen hebt of niet. Deze staan op een Rad van Fortuin. Dus daarom krijg je na elke ronde de kans om te stoppen.online casino 18 years old

888 casino live roulette

holland casino poker groningen Wij wachten vol spanning af tot de livegang. In de Money Drop ronde krijg je keuze uit vier verschillende zones.000 keer te versport wedden strategiedubbelen.casino games and how to play Money Drop ronde De Money Drop ronde bestaat uit een deel van het spel waar je jouw gewonnen winst in gaat zetten op één van de segmenten. Daarna zal het rad stoppen op één van de 51 vakken. Van deze vier segmenten behoud je maar één of twee (afhankelijk van het type multiplier wat je gedraaid hebt) segmenten.lucky pharao online casino echtgeld

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >