Sociaal leren

2025-03-27 04:55:53

Gepost in: Auteur:

{title}pokerstar casinoHet aanbod is dus heel groot geworden. Wel kun je als gokker uiteraard proberen je kansen op een winst te verhogen. Vooral spelletjes zijn de laatste jaren steeds populairder geworden.top new online casino Vaak komt dit niet aan het licht, omdat een gokker dan ook zijn vals spelende praktijken toe moet geven. Hierdoor roept dit spel veel nostalgische gevoelens op bij bepaalde mensen. We mailen, appen en updaten onze Sociale Media.one eyed jacks casino miboula

n1 casino romania

roulette casino king In het spel schiet je vogels af op een stel varkens die gepositioneerd zijn op een soort bouwsel. Hierdoor roept dit spel veel nostalgische gevoelens op bij bepaalde mensen.Waarom valsspelen niet loontAls je vals speelt weet je meteen dat er risico’s aan verbonden zijn. Wel kun je als gokker uiteraard proberen je kansen op een winst te verhogen. Wat is het aanbod? Vooral spelletjes zijn de laatste jaren steeds populairder geworden.sieger casino askgamblers

gokkasten fun

mario 64 ds casino We mailen, appen en updaten onze Sociale Media.Waarom valsspelen niet loontAls je vals speelt weet je meteen dat er risico’s aan verbonden zijn. Met de Martingale strategie kun spin up casino registration codeje bijvoorbeeld sneller op een winst uit gaan komen.jack casino dukenburgoordeel door de rechter. We mailen, appen en updaten onze Sociale Media. WE hebben het dan spin up casino registration codeniet over casino spelletjes zoals blackjack of videoslots maar “normale” spelletjes.m.loyal casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >