Sociaal leren

2025-03-19 04:22:54

Gepost in: Auteur:

{title}blackjack 20 side betZelfs zonder Crowe is deze game nog steeds een hit vanwege de sfeer en muziek. StakeLogic heeft dit idee omgezet in een Megaways-slot. De laatste raakt geobsedeerd door Kay Lawrence en is bereid onderzoekers te vermoorden om een prijs te krijgen.21casino bonus kod De Gladiator-gokkast van Playtech geeft vakkundig de ernstige toon van de film weer door zijn sombere graphics en muziek.NetEnt heeft in 2013 een Creature From the Black Lagoon-slot uitgebracht.nl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet!casino games in marina bay sands

casino online free spin

euro palace online casino 600 gratis Hun spel met vijf rollen en 243 manieren biedt uitstekende karakterafbeeldingen en interessante bonussen. Het biedt ook symbolen die veranderen in hogere uitbetalingen.Deze extra features omvatten een Bullet Bonus (vijf willekeurige wilds), gratis spins en een Expendables bonus.000. StakeLogic heeft dit idee omgezet in een Megaways-slot.000.online casino in het nederlands

jack casino c level

circus casino quévyDeze franchise loopt van 2010 tot 2014 en draait om oude soldaten die samenwerken voor missies die de dospin hill casinood tarten. Het biedt een maximale winst ter waarde van 20. Deze gokkast biedt een interessante bonus waarbij je probeert om de kieuwman met harpoenen te raken.pokerstars casino funktioniert nicht Het bevat ook drie verschillende soorten wilde symbolen.000 opgebracht.000.your bet casino no deposit bonus

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >