Sociaal leren

2024-09-09 06:57:57

Gepost in: Auteur:

{title}casino games jackpot party3. Dan krijg je 2 nieuwe. Je krijgt vijf kaarten.holland casino hengelo Video Poker Live is de variant van video poker die je speelt in hespin gratis coin master blogt live casino. Zoek het spel in de live casino lobby Ten eerste moet je een casino zoeken wat Video Poker Live aanbiedt. Video Poker Live is de variant van video poker die je speelt in hespin gratis coin master blogt live casino.x factor casino free spins

mystical unicorn slot online free

big5casino 5€ Hou je 3 van de kaarten vast? Dan krijg je 2 nieuwe. Evolution heeft het RNG spel omgetoverd tot een live casino spel, waarin je speelt met een echte dealer, aan een echte poker-tafel en echte kaarten! Je ziet precies op welke handen je winst hebt gemaakt, omdat deze worden opgelicht. Nadat de kaarten gedeeld zijn, bedenk je welke kaarten je vast wilt houden om de ronde te spelen. Je krijgt vijf kaarten.live casino lightning roulette

meest betrouwbare online casino

blackjack giochi gratisNaar verwachting zal je dit live casino spel kunnen spelen vanaf 18 juli 2023. Eventuele winsten worden op je saldo bijgeschreven.De naam van het spel zegt het al.mega casino apk download Je kan je inzet bepalen door op het plusje of minnetje te klikken. Auto Mega Roulette is ontwikkeld door Pragmatic Play Live. Wanneer het spel live is, zullen we het voor je testen en onze review over dit spel aanpassen met alle details die jij moet weten!gokkast online

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >