Sociaal leren

2025-02-08 04:56:24

Gepost in: Auteur:

{title}online gokkasten super jokerVoorbeeld: Je plaatst een €10 Free Bet op een weddenschap met notering 2.nl.Deze bonus is niet cumuleerbaar met onze Welkomstbonus voor Sport.punkty comp bob casino jak wymienicEr zal contact worden opgenomen met de winnaar via email of telefoonnummer. Dit zijn de inzetvereisten voor elk individueel speltype: Slots = 100%, Live Casino & Game Show = 10%, Table Games (niet Live) = 5%.Er zal contact worden opgenomen met de winnaar via email of telefoonnummer.guts xpreb casino

beste online casinos 2022 bonus ohne einzahlung

free spins no deposit 2022Er zal contact worden opgenomen met de winnaar via email of telefoonnummer. De inzet van je gratis weddenschap wordt in geen geval uitgekeerd.Ga naar Bingoal Bingoal Algemene voorwaarden voor promoties van Bingoal. Wij houden je op de hoogte!Je bent automatisch ingeschreven voor de trekking van €10. Na deze periode vervalt het niet vrijgespeelde bonusgeld.online casino 10 euro einzahlen 60 euro

ideal casino's nederland

gokkasten kopen marktplaatsBij een winnende coupon waarbij de inzet is geplaatst met een gratis weddenschap ontvang je enkel de winst.De minimumstorting om gebruik te maken van deze bonus is €10.Je ontvangt bij je volgende storting een bijkomende 100% match bonusgeld tot een maximum van €300.casino euro withdrawDe algemene voorwaarden van Bingoal zijn steeds van kracht. Winsten die voorkomen uit bonusgeld zijn pas opvraagbaar nadat het bonusgeld het nodige aantal keren ingezet werd en dus werd vrijgespeeld.00 en wint.lucky day casino erfahrungen

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >