Sociaal leren

2024-09-11 06:09:11

Gepost in: Auteur:

{title}free online lightning slot machines In deze bonusronde is er 1 kaartspel, wat bestaat uit 52 verschillende kaarten. 5. Daarna zal het rad stoppen op één van de 51 vakken.guts online casino login 51 Van deze vlakken hebben een vermenigvuldiger, 3 vlakken hebben een andere functie. In de Money Drop ronde krijg je keuze uit vier verschillende zones. Dit zijn de 3 Card Clash segmenten, die je toegang geven tot een bonusspel.heroes hotel casino

888 casino online blackjack

casino 5 euro ideal Deze staan op een Rad van Fortuin. Rad gaat draaien Nadat de twintig seconden voorbij zijn, zal de live dealer een zwaai geven aan het rad. Je kunt aan de andere kant het gewonnen bedrag ook gelijk verdelen over alle vlakken. Je zet in op het segment waarvan jij verwacht dat het rad erop gaat eindigen. Om een volgende ronde te spelen volg je de stappen opnieuw. Hierbij kun je kiezen uit de roze of de blauwe zijde.lucky days casino chat

online casino bonus nederland

mario 64 casino music Als je inzet op een zone die wel valt, ben je namelijk je geld kwijt. Jij kunt bij dit spel meedoen als een kandidaat.Hoe werkt Money Drop Live?wildz casino review askgamblers Of de bonusronde als je deze gedraaid hebt. Dit bonusspel lijkt enorm op het bonusspel van Dream Catcher uit de stal van Evolution Gaming.Als je goed hebt bepaald op welk segment het rad tot stilstand komt, ga je mee naar een andere ronde die de Money Drop ronde wordt genoemd.best no deposit bonus uk

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >