Sociaal leren

2025-04-22 11:25:53

Gepost in: Auteur:

{title}mr. play casino800. Hij zette slechts 25 cent in, en kreeg drie bonus symbolen op de rollen. Een 36-jarige bedrijfseigenaar uit Griekenland, een videoslot junky, is de winnaar geworden van de hoogste MicroGaming jackpot uitbetaling.las vegas casino names144. Hij zette slechts 25 cent in, en kreeg drie bonus symbolen op de rollen. LeoVegas 100% Stortingsbonus tot €200 + 25 Free Spins Pak de bonus Lees review Unibet Exclusief: Zet €25 in en ontvang 125 free spins Pak de bonus Lees review Snelste uitbetaling Kansino 100% Welkomstbonus tot maximaal €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Speler wint € 7,82 miljoen bij online gokkast Op 8 april 2015 won een anonieme speler een recordhoge progressieve jackpot van € 7.top 10 online casino canada

boom casino free spins no deposit

betbon casino review Zij won deze indrukwekkende progressieve jackpot van € 7,9 miljoen op haar iPhone. Zij won deze indrukwekkende progressieve jackpot van € 7,9 miljoen op haar iPhone. Hoe kan jij grote jackpots winnen? Vind de beste bonus met onze vergelijkingstoolProbeer ‘m hier uit! In het rad van fortuin bonus spel won hij na drie rondes zomaar de Mega Jackpot die inmiddels was opgelopen tot € 17. Zomaar won hij de jackpot van NZ $ 10.the bet casino

big5casino review

casino online 500 bonus Vind de beste bonus met onze vergelijkingstoolProbeer ‘m hier uit! Dit was de grootste overwinning ooit bij Unibet Casino. Zij won € 7,6 miljoen won met het spelen van de Hall of Gods gokkast bij het Unibet online Casino.slots madneb casino Ongeacht of het om video slots, tafelspellen, blackjack of video poker gaat, er zijn veel gelukkige spelers die enorme bedragen hebben gewonnen bij de beste online casino´s. Hij zette slechts 25 cent in, en kreeg drie bonus symbolen op de rollen.888 bij Betsson Casino met de Hall of Gods gokkast.casino betsson 11

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >