Sociaal leren

2024-10-16 09:11:27

Gepost in: Auteur:

{title}las vegas casinos with 5 crapstoto. de inleg van deze transactie (max. € 50).spinia casino bonus bez depozytu 12. TOTO Online bv is niet aansprakelijk voor enige (gevolg)schade van deelnemers of derden die op enigerlei wijze voort kan komen uit deze Actie. De winst van de weddenschap is na aftrek van de waarde van de Gratis Weddenschap voor de deelnemer.casino la marie marseille

live casino video

circus casino scherpenheuvel 10. Deze actievoorwaarden (hierna: de Actievoorwaarden) zijn van toepassing op de door TOTO Online bv, gevestigd te Rijswijk aan het adres Laan van Hoornwijck 55 (hi De Gratis Weddenschap kan niet gecombineerd worden met of ingezet worden bij een andere actie.) 9. De actievoorwaarden zijn op te vragen bij klantenservice via [email protected] of telefonisch via 070-550 08 52 (gebruikelijke belkosten). 14.slatwall edmonton

casumo casino anmelden

roulette casino las vegas Om de Gratis Weddenschap in te zetten, dient de speler deze actief te activeren in zijn spelformulier. De Gratis Weddenschap wordt niet teruggegeven bij annulering of andere redenen waarbij geen wedstrijdresultaat tot stand is gekomen van één of meerdere wedstrijden in de voorspelling. In geval van een redelijk vermoeden van onrechtmatige beïnvloeding van de Actie, misbruik of fraude behoudt TOTO Online bv zich het recht voor om deelnames of deelnemers aan de Actie te weigeren of het recht op een prijs (achteraf) te laten vervallen.online casino 100 7. De actievoorwaarden zijn op te vragen bij klantenservice via [email protected] of telefonisch via 070-550 08 52 (gebruikelijke belkosten). Er zal geen wijziging doorgevoerd worden die nadelig is voor de deelnemers.huuuge casino wikipedia

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >