Sociaal leren

2025-04-27 05:44:32

Gepost in: Auteur:

{title}777 casino promo code Veel spelers hebben daar toch vaak geen goed gevoel bij en die willen juist een live dealer aan het werk zien. En dat is dus precies de reden waarom Evolution beidslotstars casinoe varianten aanbiedt. Maar we kunnen ons ook heel goed voorstellen dat mensen dat liever niet hebben.ruby slots free spins no deposit plentiful treasure Hiervoor kun je de chatfunctie gebruiken om het spelen van Buffalo Blitz net wat feestelijker te maken. Je hebt 4 seconden de tijd om in te zetten. Pas zodra je op start drukt gaat het sp[el van start.gokken met 2 euro

casino live terpercaya

jack casino doetinchemimeerd is. Verder kun je hier alvast verschillende optieslotstars casinos instellen. En het spel zelf gaat vaak weer iets sneller dan de live versie.De minimuminzet is €0,40 per ronde. Door de chatfunctie is het heel leuk om dit spel te spelen, omdat je contact kunt maken met je medespelers. Dit is kort, dus je moet goed opletten.jackpot party casino gratis zeus

las vegas casino update

gratis gokkasten spelen 2014Er komen dit jaar weer behoorlijk wat nieuwe spellen op de markt. Wij houden je op de hoogte! De vraag is welek ook als First Person uitgebracht zullen worden?black jack 700 driveway sealerHoewel Buffalo Blitz Live in de categorie live gokkasten valt, werkt het spel heel anders dan je van andere live slots gewend bent. Kies een inzet Bepaal vervolgens hoeveel je in totaal in wilt zetten. Aan de zizon casino free spins

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >