Sociaal leren

2024-09-08 08:12:11

Gepost in: Auteur:

{title}wolf gold slot review Ook in deze gokkast krijg je die soundtrack natuurlijk te horen. Ben je er klaar voor? Ben je er klaar voor?legale sportweddenschappen nederland Wanneer de hoofdrolspeler onsterfelijkSelecteer de betaalmethode en volg de stappen. Een film zoals Braveheart is het echter zeker niet.spin hp gratis no hoax

holland casino kansspelbelasting

online casino lucky days Andere casino’s kiezen hier pas voor op het moment dat je voor het eerst winst wilt laten uitbetalen naar je bankrekening. Wat zijn de meest succesvolle gokkasten met een filmthema? Heb je jezelf echter volledig getoond aan het online casino, dan is je account volledig functioneel en kun je gokken waar en wanneer je maar wilt. Het zijn echter niet alleen de acteurs uit de film die je op je scherm krijgt, maar ook nog eens de beste graphics en een fraaie gameplay.RockyDe maximale uitbetaling is daarnaast zeer aantrekkelijk, want je kan liefst 10. RockyDe man die vanuit een kansloze positie zijn weg omhoog vocht.casino rewards mega vault millionaire

888 casino trustpilot

s oliver black label jacke damenSelecteer de betaalmethode en volg de stappen. Een film zoals Braveheart is het echter zeker niet. HighlanderNiet iedereen kent Highlander, maar deze film behoort tot de absolute klassiekers.gta v online roulette Deze moet je eerst nogmaals bevestigen voordat je account officieel is geopend. Ben je er klaar voor? Er is echter ook een aantal casino’s die eerst vragen om een bevestiging van je identiteit.gratis gokje wagen

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >