Sociaal leren

2025-02-13 06:48:25

Gepost in: Auteur:

{title}casino gutscheine baden Online heb je dit probleem niet, het aanbod is vaak ongelimiteerd. Na de registratie kan je meteen aan het gokken.Zodra je succesvol bent geregistreerd, is jouw account meteen actief.777 casino withdrawal policyZodra je succesvol bent geregistreerd, is jouw account meteen actief. Als je daar gebruik van maakt hoef jij je niet te registreren bij het casino. Na de registratie kan je meteen aan het gokken.jack s casino 18 jaar

inzetten roulette

roulette online free multiplayer Vind de beste bonus met onze vergelijkingstoolProbeer ‘m hier uit!Het gaat vaak om de volgende gegevenslots casino laoss:NaamAchternaam Volledig woonadresTelefoon nummere-mailVul altijd alleen de juiste gegevens in. En dat is de Pay n Play innovatie van Trustly. Vind de beste bonus met onze vergelijkingstoolProbeer ‘m hier uit! Dit is wettelijk voorgeschreven, en jeslots casino laos komt er niet onderuit. Casino´s zullen documenten willen zien die jouw leeftijd bevestigen.holland casino kaart voordelen

casumo casino free spins no deposit

mobiel loodscherm Want op dat moment is er een tweede verificatie vereist. De zon gaat natuurlijk niet voor niets op. Op die manier wordt aan alle eisen van online casino´s voldaan zonder dat het jou tijd kost.gokken bij unibet Daarnaast verifiëren ze ook je woonadres en bankgegevens. Wellicht slim om een keer te kijken bij een Pay n Play casino.Er bestaat een alternatief.best online casino new jersey

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >