Sociaal leren

2025-01-16 12:14:08

Gepost in: Auteur:

{title}las vegas casino leeuwardenAls je goed hebt bepaald op welk segment het rad tot stilstand komt, ga je mee naar een andere ronde die de Money Drop ronde wordt genoemd. Heb je zin om veel risico te nemen? In deze bonusronde is er 1 kaartspel, wat bestaat uit 52 verschillende kaarten.fruit machines in pubsHoe werkt Money Drop Live? Het is aan jou als speler de taak om te voorspellen welke zijde van de kaart een hogere waarde heeft. Hierbij kun je kiezen uit de roze of de blauwe zijde.jack black icarly

casino bingo gratis

best online blackjack casino for us players Hoe hoger de uitbetalingen kunnen worden, hoe meer rondes gespeeld moeten worden. Je verliest dan hoe dan ook een deel, maar houdt sowieso ook een deel over. in totaal kun je tot maximaal 5.Je kunt verschillende tactieken gebruiken in de Money Drop ronde. De drie overige vakken behoren toe tot de Card Clash bonusronde.Hoe werkt Money Drop Live?888 casino gratis spins

mario maesano casino

top ten casino apps for android In het basisspel kun je het beste inzetten op de 8x Quick Drop. Als de Money Drop klaar is, krijgt elke winnaar zijn prijs uitbetaald en start de inzetperiode voor de volgende ronde weer. In de Money Drop ronde krijg je keuze uit vier verschillende zones.casino lab bonus code000 keer je inzet terugwinnen. Zo kun je Autostack en Autoplay inschakelen of kijken naar handige statistieken over het spel.es snel deze review verder, dan vertellen wij je er alles over!5 casino bonus

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >