Sociaal leren

2025-02-16 10:03:40

Gepost in: Auteur:

{title}online american roulette free Aan de live tafels kun je bovendien met zowel hoge als lage inzetten gokken.4. Zo weet je altijd waar je moet zijn om jouw favoriete pokervariant terug te vinden en te gaan spelen.huuuge casino update apk Ook kun je door de slots casino free slot games keno cavemanvele varianten tussentijds ook eens afwisselen, waardoor je altijd varianten van poker speelt die je zelf wilt en dat houdt het interessant. Wil jij het opnemen tegen een echte dealer vanuit huis? Er worden veel varianten aangeboden waardoor je je geen moment verveelt.casino internet

casino heroes no deposit

spin up casino no deposit bonus Met een virtueel speeltegoed kun je gaan spelen en kun je deelnemen aan de beschikbare pokertoernooien.Het sportsbook ziet er duidelijk en overzichtelijk uit. Bank kiezen Vervolgens kies je jouw bank. Ook staan er op de beginpagina van het sportsbook een aantal wedstrijden in de spotlight. Wil jij het opnemen tegen een echte dealer vanuit huis? Daarnaast kun je altijd genieten van een overzichtelijk spelaanbod.russian roulette with a glock

sugarhouse casino philadelphia

blackjack online gratis 888 Men werkt daarvoor samen met meer dan voldoende bekende spelontwikkelaars. Er worden veel varianten aangeboden waardoor je je geen moment verveelt.Het sportsbook ziet er duidelijk en overzichtelijk uit.free casino slot games quick hits4. Ook staan er op de beginpagina van het sportsbook een aantal wedstrijden in de spotlight. Dit zijn je e-mailadres, naam, wachtwoord, geboortedatum en contactgegevens.666 casino bonus code

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >