Sociaal leren

2024-07-21 05:31:00

Gepost in: Auteur:

{title}online poker games with real money Klik daarna op “Maak account aan“. Omdat TrueLayer zo een strenge controle uitvoert, om zeker te weten dat er geen fraude wordt gepleegd, vraagt het bedrijf jouw banksaldo op. Klik daarna op “Maak account aan“.internet gokken verslavend TrueLayer LeoVegas maakt gebruik van de diensten van TrueLayer voor de bankverificatie. Dit bete Toegang elk moment stoppen Nadat je akkoord gegeven hebt, krijg je de volgende pop-up te zien waarin je slots 888 casinoje gegevens controleert.mega jackpot holland casino introductie

betchan casino code

geld verdienen voetbalweddenDe bonusvoorwaarden:Minimale storting is €10. In deze stap wordt jouw banksaldo opgevraagd, maar:Het saldo wordt op jouw scherm niet weergegeven, het wordt NIET gedeeld met LeoVegas en het wordt NIET opgeslagen in een database.Je moet in de twee volgende stappen de cookies en HooYu accepteren.6. Om deze reden is er een strenge controle nodig. Je stelt een limiet in voor tijd, storting en accountsaldo.holland casino 24 uur open amsterdam

888 casino kenya

rembrandt casino 5 euro Dit is enkel tijdelijk! Vanwege de samenwerking met LeoVegas is het bedrijf een nieuwe versie aan het ontwikkelen, die ervoor zorgt dat het banksaldo niet meer gevraagd wordt.100% Bonus tot maximaal €50.voodoodreams casino bewertung Account verifiëren Nadat je jouw bankgegevens geverifieerd hebt, moet je jouw account nog verifiëren. Klik daarna op “Doorgaan“.7.casino win youtube

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >