Sociaal leren

2024-09-09 08:18:05

Gepost in: Auteur:

{title}online slot free casino Recente ontwikkelingen rondom de kansspelautoriteit hebben ervoor gezorgd dat we voorlopig afscheid zullen moeten nemen van een paar toonaangevende merken. Je weet misschien nog niet zo goed hoe de spellen werken. Men doet er alles aan om klanten binnen te halen en doet dit door middel van het bieden van leuke bonussen en promotieacties.live casino zadar Ten eerste is het formaat anders.Fortuin, Polder & Klaver gestopt! Spelletjes spelen op je mobiel: het ideale tijdverdrijfOmdat de smartphone steeds belangrijker wordt voor ontspanning zien we ook dat gamen via de mobiel een vlucht neemt.free online egt slot machine

casino bonus match

win money casino Je verandert gewoon van casino en probeert eens een ander spelaanbod. Gelukkig is men hier de laatste jaren steeds beter in geworden. Men doet er alles aan om klanten binnen te halen en doet dit door middel van het bieden van leuke bonussen en promotieacties. Spelers kunnen vanaf vandaag, 1 juni 2017, dan ook niet meer met hun eigen account gokken. Hierdoor moeten de versies van deze spellen zo ingericht zijn dat ze zich aanpassen aan elke smartphone. Polder Casino, Klaver Casino en Fortuin Casino paste daarbij.boom casino uitbetaling

is turbo casino betrouwbaar

jack casino akerslootOriënteer je dankzij bonussenOok als je nog nooit hebt gegokt kan een welkomstbonus heel handig zijn.p vakantie gaat of op de bus zit te wachten. Ten tweede zijn er zoveel verschillende soorten smartphones die allemaal weer een ander besturingssysteem hebben.slots casino resort Ook hier kun je dan weer profiteren van leuke bonussen omdat je je opnieuw als deelnemer registreert. Ook hier kun je dan weer profiteren van leuke bonussen omdat je je opnieuw als deelnemer registreert. Zo houdt je het leuk voor jezelf.enzo casino no deposit bonus 2022

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >