Sociaal leren

2024-12-13 19:56:44

Gepost in: Auteur:

{title}casino win 21Deze symbolen herken je van de klassieke fruitautomaat. Crazy Coin Flip is erg eenvoudig en makkelijk te leren. Wij houden je op de hoogte!goede goksites Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks. Elke coin heeft een andere multiplier-waarde. Het maakt niet uit hoe lang je al gokt op sportevenementen, als je een van onderstaande dingen op deze lijst doet, moet je daar bij voorkeur direct mee stoppen.mr green casino royale

new online casino no deposit bonus codes 2022

bronze casino 15 free Deze is het meest interessant. Nadat de Top Up Ronde gespeeld is, wordt je automatisch doorgestuurd naar de Crazy Coin Flip. Naast deze basissymbolen is er ook nog het Scatter symbool. De coin wordt ‘geflipt' en vervolgens zul jij de multiplier winnen waar de coin op land: rood of blauw. Gelukkig leren de meesten van hun fouten, al kost het soms lange tijd om hardnekkige gewoonten te doorbreken. Als jij drie dezelfde kleuren naast elkaar draait, worden de multiplier-waardes opgeteld en toegevoegd aan de coin.gokkasten tips

mr play casino contact number

bwin casino poker Dit wordt vermenigvuldigd met jouw inzet en dit is jouw winst! Crazy Coin Flip! Elke coin heeft een andere multiplier-waarde.original 5 las vegas casinos Hiermee kun je namelijk het bonusspel ontgrendelen. Naast deze basissymbolen is er ook nog het Scatter symbool. Opnieuw brengt deze ontwikkelaar een geweldig live spel op de markt.slot 777 casino online

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >