Sociaal leren

2025-05-15 01:18:32

Gepost in: Auteur:

{title}huuuge casino android 14. In geval van een redelijk vermoeden van onrechtmatige beïnvloeding van de Actie, misbruik of fraude behoudt TOTO Online bv zich het recht voor om deelnames of deelnemers aan de Actie te weigeren of het recht op een prijs (achteraf) te laten vervallen. Er zal geen wijziging doorgevoerd worden die nadelig is voor de deelnemers.blackjack 8 decks Deelnemer moet met één transactie de € 20 bereiken. TOTO Online bv is gerechtigd om de Actie, dan wel een deel van de Actie te beëindigen, dan wel om (tussentijds) deze Actievoorwaardslot online casino gratisen te wijzigen, indien naar hun oordeel een goed verloop daarvan in gevaar dreigt te komen. 2.trada casino 50 free

8 bit casino

holland casino amsterdam west-sloterdijk amsterdam niederlande Klachten betreffende deze Actie kunnen worden ingediend bij Lotto bv, Afdeling Klantenservice, Postbus 818, 2700 AV Zoetermeer, via e-mail: [email protected] of telefonisch: 070550 08 52 (gebruikelijke belkosten). Cumulatie op basis van meerdere transacties vindt niet plaats voor deze Actie 4. 8. 15. 12. 19.online casino gratis 10 euro

betrouwbare online casinos

goldrun casino mobile 12. De prijs kan niet ingewisseld worden tegen een andere prijs en/of tegen contacten. 5.live casino online singapore 10. 14. Cumulatie op basis van meerdere transacties vindt niet plaats voor deze Actie 4.la fiesta casino avis

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >