Sociaal leren

2024-09-11 05:53:36

Gepost in: Auteur:

{title}loterias y casinos onlineHoe werkt het hoofdspel van Book of Slingo? Maak altijd Slingo lijnen compleet als dat mogelijk is. Match symbolen op de symbolen op geldprijzen te activeren Gelijke nummers op de rollen die matchen met de kaart worden afgestreept.888 casino terms and conditions Kies voor Red Hot Slingo in het online casino Het spel begint. 13 april 2019 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus? Als je geen Slingo’s compleet kunt maken zorg er dan voor dat je nummers afstreept die daarvoor kunnen gaan zorgen in latere spins.doubleu casino free slot

online casino brand new

mega casino no deposit bonus Wild of Superwild is zelf een getal wegstrepen Valt er een Wild op de rol dan mag je zelf in de bovenliggende kolom eenslot machine free book of ra getal wegstrepen. De eerste manier is om Book symbolen te draaien op de rollen. Het doel is om zoveel mogelijk verticale lijnen af te strepen, ook wel Slingo lijnen genoemd. Ook leuk om te lezen Nieuws Live dealer Craps, het komt eraan 13 oktober 2020 Nieuws Holland Casino Zipline opnieuw naar Mysteryland! Maak altijd Slingo lijnen compleet als dat mogelijk is. Naast het normale spel kan je ook een gratis spin ronde vrijspelen die je kaart sneller volmaakt.party casino payout

fruitmachine 2000

texas holdem poker online betting Er zijn 11 spins om zo hoog mogelijk te raken. 1561 Mensen gingen u voor! 1561 Mensen gingen u voor!pokerstars casino androidHoe werkt het hoofdspel van Book of Slingo? Maak altijd Slingo lijnen compleet als dat mogelijk is. Hoe meer Slingo lijnen je hebt hoe hoger de winst.crazy fox casino no deposit

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >