Sociaal leren

2024-12-05 10:09:29

Gepost in: Auteur:

{title}free spins no deposit required 2022 De spotlight waar de winnende kaart onder komt te staan, is de multiplier die wint. Review van The Greatest Cards ShowZodra je het spel opent zie je dus direct het grote rad met 54 segmenten. Daarna zullen rood en blauw tegen elkaar jongleren.bet casino it Uit deze drie kleuren dien jij er één te kiezen.250 Pak de bonus Lees review bet365 #ad Stort min. Tijdens de Re-spin zie je al welke multipliers er bepaald zijn voor de bonusronde.bronze casino bonus code no deposit

leovegas casino brasil

21 casino tv Elke kaart uit een volledige kaartenstok worden weergegeven. Op het wiel staan alle nummers op volgorde weergegevenIn het midden staat een Joker symbool. Je hebt hier een bronzen, zilveren en gouden multiplier. De bonusronde zet drie schijnwerpers (spotlights) aan. Brons is de laagste multiplier en goud is de hoogste. Light ShowDe kaarten die een gouden omlijning hebben leveren je deze bonusronde op.gratis fruitautomaten spelen club 2000

mobile casino hire scotland

understanding fruit machines Jij moet een kaart kiezen waar je mee gaat spelen. Vervolgens zal er per kleur een lichtstraal van punt naar punt springen. Je ziet drie kleuren op je scherm: groen, geel en slot games online for freeblauw.svenbet casino bonus code Dan wordt er willekeurig een kleur voor jou gekozen. Uit deze drie kleuren dien jij er één te kiezen. Je kunt kiezen voor groen, blauw, rood of geel.g casino online slots

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >