Sociaal leren

2024-12-13 19:34:26

Gepost in: Auteur:

{title}mobile casino usa Pak de bonus Lees review Hoe werkt Monopoly Live? Dit is ook gelijk het grote verschil met het Live Dream Ca Deze hebben plaats gemaakt voor zes bonus vakken.werken bij holland casino reviewDe uitbetalingspercentages van 2 Rolls en 4 Rolls zijn al wat beter dan de weddenschappen 1 of 5. Monopoly klaar is met het bonusspel telt de computer alle multipliers bij elkaar. Alle vakken hebben een bepaalde multiplier die actief wordt op je inzet.live casino table games

online casino top 20

unique casino support De meest interessante prijzen zijn de bonusspellen. Het rad stopt op een bonus Op het rad bevinden zich 3 verschillende bonussen: Chance, 2 Rolls en 4 Rolls.De uitbetaling is natuurlijk afhankelijk van de inzetten van de spelers. In 3D animaties sleept Rich Uncle Pennybags je mee naar de bonusrondes waarin de vermenigvuldigers enorm kunnen stijgen. Deze hebben plaats gemaakt voor zes bonus vakken.De beste weddenschap bij Live Monopoly is de 2, namelijk een uitbetalingspercentage van 96,23%.online casino casumo

online casino u bih

entree hollands casino Monopoly gaat lopen.Waar kan Monopoly Live gespeeld worden? Monopoly gaat lopen.mibing one casino token yooka laylee Het spel keert terug naar de studio voor een nieuwe draai aan het rad. Multipliers van 200x of meer komen regelmatig voor, dus de prijzen kunnen gigantisch oplopen bij het bonusspel. Dubbel gooien betekent een extra roll.jak wygrac w huuuge casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >